Tuesday, September 27, 2016

Hoe Om Vanaf Weeklikse Charts

Hoe om vanaf Weeklikse Charts November 26, 2013 deur Marc Walton Ek wys hoe, hoekom wat pare forex Ek is van plan om handel te dryf wat om te ignoreer. Die doel is dat jy kan leer om dit te doen vir jouself. My mees suksesvolle studente doen hul eie ontleding en dan kyk myn. Die manier wat jy leer om handel opstelling te sien vir jouself en sien dinge wat ek dalk gemis het. Die blog post: Diegene van julle wat saam met ons gewees het vir 'n rukkie sal weet dat Ek 'n lui handelaar. My doel is waar moontlik om ambagte te plaas op die mark oop en bloot loop weg. Ek wys in vandag se gedetailleerde analise waarom waar jy kon baie 100's van pitte wins in die afgelope weke en maande eenvoudig gemaak van weeklikse ontleding. In my vroeë dae het ek "verhandel" tot 10 uur per dag! Om die waarheid te kon ek dobbel as ek regtig nie geweet het wat ek doen nie die helfte van die tyd. Ek het ook gedaal in die emosionele strik van oor die saak. Wraak handel. Trading weens verveeldheid. Jy noem dit ek het dit gedoen en oor en oor weer dikwels. Die groot ding oor die handel van meer tydraamwerke is wat jy doen jou analsyis op 'n naweek wanneer die markte is gesluit. So is daar geen emosie of skielike prysbewegings om jou hart wedrenne, net suiwer en eenvoudige analise-die kuns van om te kyk vir herhaalbare patrone kry. Nadat bevind die gebiede Ek wil verhandel Ek is so dan die nuus kalender om seker a) niks geskeduleer sal my planne en b) of daar enige groot nuus as gevolg van buite wat my sal verlang om weer te evalueer die situasie te ontwrig nie. In vandag se video wys ek jou voorbeelde van vorige ambagte sowel as diegene Ek is op soek na die opstel van hierdie week. Niks is in klip en dit kan en sal van tyd tot tyd gaan verskriklik verkeerd MAAR waarskynlikheid sê dit sal waarskynlik weer gebeur nie. Dit is al wat jy kan doen as 'n handelaar. In vandag se video het ek aan die orde van die pare ek gewoonlik bestudeer verander. Die Euro en 'n paar Yen pare is baie onduidelik vir my, maar die Cad het sy 18 maande voortgegaan wen streak - dit gebruik om een ​​van die minste voorspelbaar wees. In my eerste 10 jaar handel forex was dit presies die teenoorgestelde! Prys op baie pare is op 'n kritieke area. Is die prys gaan herstel of kan ons sien breek dat 1000 se van pitte kan gee in die aanloop tot Kersfees? Die Forex Week Ahead Dit is 'n redelik lig geskeduleerde nuus program en Donderdag sien die begin van die Thanksgiving naweek in die state so Donderdag en Vrydag waarskynlik stadig sal wees, sodat die doel is om te probeer en klaar deur Woensdagaand indien enigsins moontlik. Kyk na die agenda versigtig vir nuus - Ek gebruik Forex factorys en jy kan dit hier vind: kliek hier. veral "rooi vlag" en dit nie kry nie te geheg aan 'n handelsmerk. Gaan altyd up to date nuus voordat ambagte). CAD: 2012 2013 het my beste jare met hierdie paar en ek wys in vandag se video hoeveel van die ambagte Ek beplan maande gelede voortgaan om te wen van eenvoudige bounces van maandelikse kaarte! Ek het 'n paar weke gelede dat "Ons het 'n baie om te wen ambagte op hierdie paar in September en Oktober. Nou nuwe ondersteuning aan 1,0400 lyk na 'n goeie plek om te lank "en sy gewerk 6 of 7 keer op 'n daaglikse kaarte en laaste Vrydae beweeg terug was voorspelbaar. Sy alles oor ondersteuning en weerstand, niks ingewikkeld! Dieselfde gebiede weer hierdie week vir my. As dit uiteindelik breek en sluiting bo 1,0550 op 'n daaglikse grafiek dan sal ek kyk vir 'n M2 uitbreek, trek terug toegang tot lang $ / Jen: Breek uit die weeklikse driehoek en lomp weeklikse kers 'n paar weke gelede, maar het nie regtig trek terug na my inskrywing op 98,75, nou prys gebreek en gesluit bo 100.00 wat die logiese gebied vir my om te probeer vang 'n lang as dit hopelik trek terug. As dit hou gaan (kyk na die weeklikse Bollinger vir leidrade) dan wys ek in die video hoe om die prys te volg en stel nuwe areas wat ondersteuning weerstand. Euro / GBP: Soortgelyk aan die Cad in dit is eenvoudig is weerkaats tussen EMAS / ondersteun weerstand. Ek sal kyk vir kortbroek weer op 0,8420 en verlang na 0,8315. As die prys breek ek dit nodig het om te sluit onder 0,8300 op 'n daaglikse skedule voor op soek na 'n terugsakking daar te kort. As dit breek dit kan gaan 5 of 600 pitte, want daar is nie 'n groot deel onder die huidige prys en laaste jaar laag was op 0,7750 Euro / $: Ek het weke gelede "Onlogies vir my dat sy nog steeds gaan en die maak van nuwe hoogtepunte" ....... en ek weet nog steeds nie "kry dit" as fundamenteel is daar steeds 'n ton van die dinge wat nog in terme van slegte nuus te kom. Maar as tegniese handelaars, handel ons wat ons sien. As prys duidelik breek en sluit bo 1,3570 sal ek kyk vir 'n trek terug na lank. Maar ons is in 'n mini-kanaal op die daaglikse (sien die video), sodat dit kan weer af van die huidige posisie te draai. Hoe meer aggressief onder julle kan kort daar. Die meer konserwatiewe inskrywing sal 'n terugsakking na die bodem tendens lyn rondom 1,3400 wees CHF: Net so slordig. Die meeste konserwatiewe inskrywing vir my is om kort op 0,9250 en moontlik 'n toonbank tendens lang by 0,8900 (laasgenoemde sal wees toonbank tendens so half die spel en kyk hoe op 4 uur kaarte vir kandelaar leidrade ens - ook kyk 0,9000 maar hoe meer kere prys treffers dit die meer waarskynlik is dit om te breek GBP / $: Fundamenteel sterker as die euro. Baie opsies op hierdie par. Konserwatiewe een sal terug na lank trek by 1,6080 weer (gewerk perfek uit weeklikse kaarte verlede week). As dit hou terwyl hulle opgaan kan ons vir 'n driehoek breek. Ek moet 'n breek en sluiting bo 1,6300 om betrokke te raak. Intraday moontlike lang by 1,6150 Aud. Nog 'n morsige een. Die Australiese Nasionale Bank praat dit neer en goud gedaal het weer so groot belang is om kort. Beste gebied vir my is op 0,9400. Veel meer riskante opsie is kyk 0,9000 en 0,8900 vir toonbank tendens weerkaats terug op ( 'n halwe aandeel) Ek verkies om die $ / Jen vandeesweek Euro / Jen: op 'n boonste kanaal lyn en weerstand gebied terug na 2008 gaan so nie 'n gebied wat ek sal kyk na 'n lang. Sing handelaars kyk vir leidrade te kort terug. Meer konserwatiewe inskrywing is 'n trek terug na die onderkant tendens lyn rondom 132,00 wat ook groot vorige ondersteuning, maar dit is 'n lang pad om te val in 'n week so moontlik, maar onwaarskynlik. Ander gebied om te kyk vir leidrade is 134,00 en 135,00 maar ek twyfel ek sal dit doen. AUD Jen. Lyk lomp breek die tendens lyn, maar die probleem is dit gestop by die daaglikse 555ema op Vrydag die 200 EMO is nie te ver benede en daarom is dit 'n swak risiko beloning, sodat dit nie vir my nie. 'N breek en sluiting onder die 200ema en 92,20 later in die week sal van belang is vir kort wees Nuwe lede Let wel: Indien Ek is op soek na 'n handelsmerk lank neem, by byvoorbeeld 1,5000. Ek plaas my bestelling 10 pitte bo 10 pitte hieronder vir 'n kort. Dit is omdat die prys dikwels nie heeltemal bereik 'n groot lyn en wat jy nodig het om voorsiening te maak vir versprei. Ons is nie 'n "wip diens" Ons doel is om jou te leer hoe om handel te dryf vir jouself. Vir meer tot op die minuut updates moenie vergeet om te laat val deur die forum Pierre, Vassilis (Capsmart), Raa, Omar, Maria, en ander ervare lede sal beskikbaar wees in die forum te gee jou 'n meer tot op die minuut assessering of hulle sien 'n potensiële ambagte voering in die volgende paar dae. Baie lede sê vir my dit is die beste forex forum daar is (geen terug byt bitchiness nie spam, wat vergaan nie die meeste forums) en alle lede is gelukkig om nuwe besoekers te help. Dit is 'n groot bron, gebruik dit: Forex Forum Om die video volle skerm sien, kliek op die vierkantige vorm, onderste regterhoek.


No comments:

Post a Comment