Sunday, September 25, 2016

My Ondervinding W

My ervaring w / David Marsh en eminitradingstrategies My ervaring w / David Marsh en eminitradingstrategies My ervaring w / David Marsh en eminitradingstrategies Vir dié van julle wat dit oorweeg om Dawid Marsh en sy Emini strategie, die volgende is my ervaring ná sowat 'n jaar dat hy rondom sy kamer en bestudeer / verhandel sy tegniek. Al die volgende is eenvoudig my mening en wat gebaseer is op my ervaring sy tegniek het verhandel in die Emini mark. My algemene mening: Dawid se tegniek is 'n uiters aggressiewe tegniek wat nie geskik is vir my styl van die saak. Ek het nie sy tegniek nie meer as die $ 5,000 toets rekening Ek toegeken is grond af na $ 2500 in 60 dae met behulp van 1 kontrak in die toets handel. Die toets: Ek was op soek na 'n nuwe handelsmerk tegniek wat my tyd beperk op die skerm en wou 'n stelsel wat die 1ste uur van die NY sessie handel dryf. Ek toegeken $ 5,000 tot hierdie eksperiment, handel 1 kontrak met die doel van die bereik van $ 7500 meer as 6 maande of minder en 'n verlies limiet van $ 2500 maak nie saak die tyd raam. Voordat handel live Ek gebruik 'n simulator rekening vertroud is met die werking van die stelsel te kry. Die uitslag: bereik $ 2500 verlies limiet in minder as 60 dae, loop weg van hierdie tegniek en het sy handel ruimte vir die volgende 8 maande om te sien of ander handelaars is met dieselfde kwessies. Die detail: op baie dae sou ek my teiken maak en weg te loop nie, maar op die dae waar die mark geopen woelig, Dave se stelsel het groot verliese wat uitgewis 3-4 dae van wins. As die verloor dae 'n hele week het 2 of 3 in 'n ry, of twee van winste is weggespoel. Dave het 'n handel kamer waar hy bring sy ambagte soos hy hulle neem met toegang en uitgang oproep outs. Hy het ook 'n keur van die opleiding video's, al ter ondersteuning van die opleiding van sy studente. Hy het nie cherry pick ambagte, dit lyk of hy eerlik oor die voor - en nadele van sy tegniek wees. Sommige van die handelaars in sy handel kamer was besig om sy stelsel werk. Ek het egter agterkom dat die oorgrote meerderheid van die mense wat deelneem aan die kamer is met dieselfde probleem met sy stelsel as ek was. Opsomming: Ek dink die oorwinning te verloor verhouding is heeltemal te hoog op 1: 4 (2-4 blok neem wins na 'n 6-8 blok stop verlies). Daar is baie verskillende items wat Dave self roep in sy handel kamer en tensy of totdat jy sy styl te kry, die stelsel is nie so eenvoudig soos sy handleiding en video's laat op. Ek het opgemerk baie studente openlik sê dat hulle opgeblaas daar rekeninge en is met behulp van die simulator om 'n paar ervaring voor weer die handel te kry. Op die ou end het ek terug na S / R handel oor 'n 2: 1 (of beter) wen / verlies-verhouding wat vir my gewerk het vir jare. Ek sou die tegniek nie vir enige handelaar beveel. Geredigeer deur Androosh; 27 Januarie 2010 by 04:30. Rede: Verwyder laaste sin vir moontlike laster.


No comments:

Post a Comment