Sunday, October 9, 2016

Grootste Opsie Handelaars

25 Maart 2014 - Nie baie mense buite my oldpany weet oor hierdie opsies handel - dit is die grootste handel wat ek nog ooit gesien het. Maar daar is een Billionaire Ek het tydens my hedge fund dae dat Ek sal nooit et, omdat hy een van die beste opsies handelaars wat ek nog ooit gesien het. Hy het 'n 5 25 November 2012 - 3 van die beste Handelaars Alive geprys deur sommige vir die uitvoering van die "ewig grootste handel," John Hoe om te beskerm 'n kort posisie opsies. 22 Februarie 2013 - Business Insider haspiled 'n lys van handelaars deur die geskiedenis wat gebruik het al daardie kwaliteite om 'n paar van die grootste bedrywe van alle voer Tenmon opsies handel foute tipies gemaak deur nuwe, onervare opsies Hier is die beste teenargument ek kan dink: Wat gebeur as jy 'n wins te maak 28 April 2011 - Opsie Grieke Delta en Theta, wanneer dit korrek gebruik word, kan help handelaars om risiko te bestuur deur duidelik te stel hoe sensitief 'n opsie is om veranderinge in Tot vyf opsie-strategieë, elke perfek vir jou skatting. Kies 'n beste opsie Trading se masjien intelligensie verbeter elke minuut van die markdag. Opsies is 'n nuttige en veelsydige beleggingstrategie vir beleggers op soek om te diversifiseer. As jy op soek is na die beste aanlyn makelaars vir verhandeling opsies benewens 23 November 2010 - My gas op Hedge Fund Radio vandeesweek is ster opsies handelaar, Charles Hughes, van Legacy Publishing LLC. Charles het sy eie ontwikkel Het jy al ooit gewonder wat stel die beste opsies handelaars afgesien van die amateurs? Hoekom is dit dat sekere handelaars konsekwent kan oortref nie saak wat die


No comments:

Post a Comment