Saturday, October 1, 2016

My Gunsteling Forex Trend Indicators

My gunsteling Forex Trend Indicators In staat is om 'n posisie te betree in die rigting van die tendens kan baie winsgewend vir jou handel wees. As jy in hierdie gebied nou gewees het vir een of ander tyd, sal jy verstaan ​​dat die tendens is jou vriend. Maar die probleem met die meeste handelaars is dat hulle nie in staat is om die tendens te identifiseer is. Daarom sal ek graag met jou 'n paar forex tendens aanwysers dat ek dikwels gebruik om my te help met die identifisering van die tendens. Hier is wat ek gewoonlik gebruik 1) Verskeie Bewegende Gemiddeldes As jy wil gebruik van die verskeie bewegende gemiddeldes te maak om jou te help om die tendens te identifiseer, kan jy die volgende opstel doen op jou grafiek. Al wat jy hoef te voeg is 'n 100EMA, 200EMA en 400EMA. As die 3 EMA is skuins in 'n bepaalde rigting met 'n goeie hoek en skeiding, jy is in vir 'n goeie tendens. Maar as jy kyk na die 3 EMA plat en groepering saam, jy is in 'n tydperk van konsolidasie. sterk Trend As jy meer wil weet oor hoe om handel te dryf met behulp van bewegende gemiddeldes ken, kan jy 'n blik op my vorige post te neem. 2) MACD aanwyser Dit is die volgende aanwyser wat jy kan gebruik om jou te help om die tendens te vertel. Die agtergrond vir hierdie aanwyser kan wees as verstek en alles wat jy nodig het, is om te kyk of die MACD en sy sneller lyn is bo of onder die lyn nul. MACD Trend As jy kyk na die 2 lyne bo die lyn nul, jy is in 'n uptrend en as jy sien die 2 lyne onder die lyn nul, jy is in 'n verslechtering neiging. 3) ADX Indicato r Hierdie aanwyser is nie regtig as 'n tendens vertel aanwyser. Maar dit kan gebruik word om jou te vertel hoe sterk die tendens wat jy verkry vanaf die bokant 2 aanwysers. Wanneer jy sien die ADX daarop daarbo, jy is in 'n sterk trending mark. Kom ons sê dat jy sien die verskeie bewegende gemiddeldes te wys af met 'n goeie hoek en skeiding en jy sien die ADX aanwyser wys op, jy is in 'n sterk tendens. ADX aanwyser Bogenoemde forex tendens aanwysers is wat ek gewoonlik gebruik om 'n tendens te identifiseer en ek hoop dat dit so goed nuttig vir jou sal wees.


No comments:

Post a Comment