Sunday, October 2, 2016

Mobile Trading Wenke Gaan Na Die Strand En Handel !

Mobile Trading Wenke: Gaan na die strand en Handel! Fredrik Broden Noem jou tegnologie, en handel is een van die eerste aansoeke om 'n huis op 'n mobiele toestel te vind. Slegs 'n paar jaar gelede, het dit gelyk asof ek die enigste een by die lughawe werk bestellings en kyk SP termynkontrak op my iPhone was. Nou, kyk ek rond en ek sien mense staar stip na horlosie lyste, kaarte en p / 1 as ons wag om aan boord. Mobile handel is een van die vinnigste groeiende segment in die aanlyn makelaars. Heck, ek wag vir 'n vul as ek hier skryf, op 37.000 voete. (Dankie, oom WiFi.) As jy dit nie doen, is die kanse goed jou vriende is. En jy sal waarskynlik ook. Dit Vyf-letter woord: Trust As jy huiwerig om handel mobiele begin is, dink OTM's en e-pos. Die idee van trek geld-jou geld-uit 'n masjien, of vertrou op die Internet om 'n belangrike boodskap lewer sonder versuim, was nie iets wat 'n baie van die mense gespring op dadelik. Daar was vroeë aanvaarders. Toe die res van ons erken die ongelooflike gemak hierdie twee spel-veranderende innovasies het ons. Mobile handel neem sommige gewoond raak aan. Is die vinnige aanhalings akkuraat? Hoe my bestelling eintlik gestuur van my iPhone op 'n vliegtuig na die uitruil? Die kort antwoord is baie, baie slim ontwikkelaars het die tegnologie om in staat wees om 'n handelsmerk betroubaar en met selfvertroue te plaas vanaf enige plek wat jy kan 'n verband te kry. Ek is nie 'n tegnologie geek. Maar ek weet nie huiwer om te reis gedurende handelsure, want ek weet ek kan bly op die top van die markte en my poste. Goed, miskien is ek nie reis verloop, maar dit is hoofsaaklik omdat ek wil nie te veel mense om te hoor my skree. Wenke van die Handel As jy al die handel selfoon of op die punt om, daar is 'n paar dinge wat jy nodig het om te bestuur. Eerstens, die voor die hand liggend. Jy weet seker jy kan nie waarborg dat 'n mobiele verbinding in die middel van die verhandeling dag. En jy weet ook jy hoef nie soveel skerm Real Estate as jy doen as by die huis sit in die voorkant van jou 27 "plat paneel. Soos vir die nie-so-ooglopende, hier is nog vier wenke om die meeste uit van jou mobiele handel te kry. FIGUUR 1: IPAD handel is een manier om 'n ambag te plaas op 'n park bankie. Die koppelvlak is glad, en so is die funksie te stel. Van jou iPad, gaan na die App Store en soek vir "TD Ameritrade Mobile Trader." Slegs ter illustrasie doeleindes. Wenk 1: Trading nooit slaap Of jy 'n sokker pa in die kruideniersware lyn of 'n uitvoerende ma op 'n vliegtuig na Tokio is, handel is nou 24/7, en oral. Het jy aandele verhandel? Opsies en versprei. Hoe gaan dit met termynkontrakte en forex? TD Ameritrade se Mobile Trader laat roete bestellings en monitor posisies in al hierdie produkte. Maar dit is moeiliker om die gesofistikeerde vertoning, back-toets, en analitiese gereedskap te integreer in mobiele programme. Dit is deels as gevolg van die beperkinge van die verwerkers op die selfone en tablette, en deels omdat dit is moeilik om al die kontroles, en 'n volledige koppelvlak, pas in 'n veel kleiner skerm. Dus, as jy nodig het om uit te vind jou handel strategie, kan jy dalk 'n makliker tyd saam met die volle funksionaliteit van die TD Ameritrade se vlagskip thinkorswim verhandelingsplatform te hê. FIGUUR 2: smartphone TRADING is hier om te bly. As jy 'n iPhone, Android, Blackberry of ander selfoon toestel, spring aan boord. Aandele, opsies, futures, en Forex is nou verhandelbaar van Ouma se huis. Slegs ter illustrasie doeleindes. Wenk 2: Ernstige speelgoed net Soms is die rede waarom jy die handel, terwyl die vlieg, en wag vir 'n vergadering, of sit in 'n dokter se, is omdat jy kan nie dink jy het baie tyd om handel te dryf. So, beland jy meld by TD Ameritrade Mobile Trader, en kyk na die streaming CNBC voer, of die lees van die Dow Jones-nuusdiens. Maar moenie vrees nie. Die uitleg van die mobiele handel koppelvlakke is ontwerp om handel funksionaliteit op beperkte skerm ruimte te maksimeer, sonder dat hulle verdring. Binne 'n komplekse opsie-verspreiding bestellings met twee, drie, of vier bene, of die plasing van voorwaardelike bestellings op jou selfoon, is vinnig en redelik maklik met die praktyk. En jy hoef nie baie tyd te spandeer die implementering van jou handel strategie. Jy kan gebruik maak van die tyd weg van die huis gedurende die mark ure en handel! Wenk 3: Bly besig-regtig besig Dit gebeur met my dikwels wanneer ek handel mobiele: Ek kyk na die SPUs en hulle is tot 5,00 punte. Ek kyk weg na iets. Ek kyk terug 'n paar sekondes later, en hulle is nog steeds 5,00 punte. 'N Paar minute later, dieselfde ding-wat nou lyk fishy. Hoe lank moet die SPUs bly onveranderd in die middel van die verhandeling dag? So, check ek my verband en ek sien dis dood. Sluk. Ek hervestig die verband en die aanhalings te verfris. SPUs af 2.00? O ja, en my e-pos uiteindelik gestuur. Verloor jou wireless konneksie gebeur. Dit is 'n feit van ons mobiele ouderdom. Maar wanneer jy aan iemand praat op jou selfoon, en die gesprek skielik eindig, dit is redelik voor die hand liggend jy die oproep verloor. En e-pos wat jy probeer om te stuur stapel in jou outbox is 'n teken wat jy nodig het om jou wireless kaart herlaai. Maar oproepe en e-posse nie die onmiddellikheid van die saak te eis. Handel met ou pryse kan beteken dat jy óf geld verloor wanneer jy dink jy nie of miskien selfs vermiste geleenthede wat jy nie besef wat jy mag hê. Dit is hoekom jy 'n gevoel van hoe dikwels die pryse van sekere aandele, termynkontrakte, of indekse verander intraday moet kry. SPUs verander baie. T-rekeninge nie soseer. Praktyk deur die gebruik van 'n simbool waarvan die prys verander baie as jou konneksie aanwyser. Die SPUs is handig vir hierdie. As hulle het gesit teen dieselfde prys met geen verandering vir meer as 30 sekondes, het jy waarskynlik jou internet-verbinding verloor. Kry dit weer begin pronto. Wenk 4: Dink Alternatiewe Trading voorrade of eenvoudige opsie koop strategieë is een ding wat die meeste mobiele handel platforms kan hanteer. Maar as jy 'n kalender verspreiding op verstryking rol Vrydag, terwyl die vergadering op 'n park bankie, of jy besef as jy jou tenk is vol word $ 5 per liter gas wat dit tyd om ru-olie te oorweeg kan word (sien bladsy 34), jy sal 'n platform wat kan hanteer jou behoeftes vereis. Kompleks versprei, futures, en Forex-TD Ameritrade Mobile Trader se het u gedek. Wenk 5: Smeer die woord te Junior Wiskunde onderliggend nie net handel strategieë, maar ook 'n baie online games sowel. Nou, ek gaan nie om te sê dat handel en die bestuur van jou geld is 'n spel, maar ek sal sê dit kan dikwels pret wees. So die volgende keer jou 'tussen of tiener bedel om 'n speletjie te speel op jou selfoon terwyl jy op 'n road trip of wag in lyn, wys vir haar 'n grafiek op jou handel app plaas. Verduidelik wat die SP 500 is, en kyk of sy kan raai of die volgende prys 'n up regmerkie of af bosluis sal wees. Wys haar die prys van die aandele van 'n paar van haar gunsteling produkte of winkels. Heck, teken in om die papier handel foon (papier-geld) in plaas van jou "ware rekening gevind op die puntelys in die skerm van Mobile Trader. Laat haar op 'n posisie en kyk. En miskien teen die tyd dat sy is gereed om te begin handel haar eie geld, sal sy die kennis en gereedskap wat sy nodig het. Is dit nie wat ouers, strategie, 'n uitstekende gereedskap, en wag kamers is vir? Aan Mobile Eenvoudig die TD Ameritrade Mobile Trader app aflaai direk vanaf jou selfoon. Of soek die gebou van jou smartphone toestel of iPad en aflaai van daar af deur die invoer van die term "TD Ameritrade Mobile Trader."


No comments:

Post a Comment